• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Paste cu câte brânzeturi am găsit…

… în frigiderul din Château.

La un moment dat vă povestisem eu de niște paste pregătite împreună cu prestatorii de paste Dani Sima și Cristi Sitov, și încă doi devoratori de paste pe nume Cristina şi Nebuloasa.

Pe lângă pastele povestite înainte, alea cu pui, roșii și ciuperci, am mai preparat o mână de pastea. Ca desert. Da, pentru niște mâncători de paste, desertul la niște paste cu carne poate fi o farfurie de paste cu brânză :)).

Pe scurt de tot despre pastele astea cu brânză:

  • juma’ de pungă de paste fierte
  • vreo 200 gr. cașcaval
  • cam 100 gr. feta
  • vreo 200 gr. de mozzarella
  • cam 100-200 gr. cașcaval afumat
  • cam 15 grame de unt

Măsuraturile de mai sus îs niște foarte estimate, întrucât susmenționatul Dani s-a ocupat de căutarea, răzuirea și estimarea lor.

Gătitul a fost banal de tot:

  1. am fiert pastele
  2. am încălzit niște unt și-am pus pastele fierte la puțin călit (mai ales pentru aroma aia faină de unt :D)
  3. am amestecat pe urmă mozzarella și feta cu macaroanele la cald, ca să se topească fain. Am mai pus din când în când niște sos de soia din ăla nesărat să nu se uște conglomeratul de chestii din tigaie.
  4. după ce le-am luat de pe foc (cam după 5-10 minute) am amestecat și cașcavalurile cu ce rezultase.

Totul a fost foarte bun, singurul lucru ce lipsea a fost niște brânzică din aia verde, așa, savuroasă, cu mucegai din ăla distractiv :), ar fi completat foarte fain paleta de arome din blid.

Aici era o poză

Mulțămiri lui Cristi și Aifăunului lui 😉

Un răspuns

  1. […] Paste cu câte brânzeturi am găsit… Wed Aug 11, 2010 13:49 pm … în frigiderul din Château. La un moment dat vă povestisem eu de niște paste pregătite împreună cu prestatorii de paste Dani Sima și Cristi Sitov, și încă doi devoratori de paste pe nume Cristina şi Nebuloasa. Pe lângă pastele povestite înainte, alea cu pui, roșii și ciuperci, am mai preparat o mână de pastea. […] […]

Lasă un răspuns

