• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Piept de pui cu cimbrișor

Am făcut niște pui extraordinar. 🙂 Simplu, ieftin și rapid.

Ingredientele sunt banale:

  • Pui – eu am folosit juma’ de piept de pui, aia cred că înseamnă vreo 200 de gr.
  • Unt – o felie de vreo 5 mm grosime dintr-un pachet de unt (pe lățime)
  • Cimbrișor – frunzulițele de pe vreo 3 bețișoare
  • Piper
  • Ulei foarte puțin

Cimbrișor am folosit proaspăt, cumpărat de la o băbuță muncitoare și de treabă din piață. Am dat un leu pe vreo 10 bețișoare de cimbrișor proaspăt. E drept că am cumpărat seara, când majoritatea piețarilor cu bun simț mai scad prețurile.

Ce-am făcut:

  • Am tăiat pieptul de pui rondele (adică un fel de mini-grătare, pe lățimea pieptului), dar presupun că la fel de fain se pot tăia fâșii sau cubulețe.
  • Am pus pieptul într-un bol cu cimbrișorul și piper măcinat. Am pus puținul ulei pentru a încuraja mirodeniile să se lipească de carne.
  • Am topit untul într-o tigaie.
  • Am pus carnea acoperită de mirodenii și am lăsat-o pe foc mediu spre mare, acoperit cu un capac, până s-au rumenit – vreo 15 minute. Bine-nțeles, am și urmărit să nu se ardă carnea.

Ce a ieșit?

Un pui extraordinar. Cimbrișorul iese de minune cu pui. S-a simțit foarte fain și aroma de unt. Totul a fost ca o melodie frumoasă.

Pentru garnitură eu am făcut niște cartofi la cuptor, dar ar merge de minune și cu niște piure, sau de ce nu, orez. Am mărunțit și niște pătrunjel proaspăt peste :D.


cartofii înainte de copt

Puiul sfârâind după ce l-am întors

Puiul la final

Mâncărica-n farfurie

Lasă un răspuns

