• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Paste cu pui, ciuperci şi roşii

Mno că fu seară de paste. Sâmbătă seara ne-am gătit în turmă la Château de Sima două mormane de paste. Au ieșit extraordinar! Vă zic deocamdată de-un soi. Cealaltă variantă rămâne pe articolul următot, că nu vreau să vă încarc cu prea multă poftă de paste ;).

Prestatorii: Dani Sima, Cristi Sitov şi subsemnatul.

Spectatori şi aplaudaci: Cristina şi Nebuloasa.

Paste în stilu-ntâi: cu sos de roşii, ciuperci şi piept de pui.

Ce-am folosit:

  • usturoi, cam o căciulie mare întreagă
  • paste, cam o pungă jumate (doară eram noi cinci oameni)
  • roşii, vreo 7-8 bucăţi medii spre mari
  • busuioc proaspăt, frunzele de pe 3 fire de busuioc mare
  • jumătate de piept de pui (că atât s-a mai găsit în frigider)
  • o conservă de ciuperci fără lichid
  • unt
  • sos de soia (din ăla nesărat, de marcă Hainţ, sau aşa ceva)

Toată reţeta semăna foarte mult cu cea făcută de mine şi povestită aici.

După ce ne-am adunat noi trei flăcăi prin bucătărie, ne-am apucat de isprăvit şmecheriile următoare:

  1. carnea tăiată cubuleţe am pus-o la prăjit în unt
  2. am pus usturoiul bucăţele şi am stropit totul din belşug cu sos de soia, cam cât să se facă un strat de lichid printre bucăţelele de carne
  3. am lăsat până s-a pătruns carnea binişor
  4. ciupercile tăiate le-am pus următoarele
  5. după vreo 5 minute am aruncat peste roşiile tăiate cât de cubuleţe mărunt le-am putut tăia
  6. lăsat totul vreo 10 minute la foc mic să se pătrundă, amestecând din când în când
  7. am pus pastele peste şi am amestecat cu lopata (Cristi mai mult)
  8. am pus busuiocul tăiat mărunt peste şi am mai lăsat 2-3 minute să se pătrundă

Pe parcursul sosului mai punea Dani câte-un pic de sos de soia de câte ori părea să se uşte.

Ce-a ieşit:

Nişte zâmbete largi de tot, multă multă poftă, şi un morman de paste care a dispărut în nici 10 minute. Mie unu mi-ar mai fi prins bine încă puţin busuioc, dar per total aromele au fost faina: puţin dulce de la roşie, carnea şi ciupercile frumos aromate de la prăjit în unt şi usturoi, totul încununat cu o superbă aromă de busuioc proaspăt.

Pentru pozele următoare, mulţămesc lui Cristi, mare prăjitor de carne, învârtitor în sos şi mândru deţinător de Aifon:

În episodul următor: paste cu brânzeturi găsite în frigiter.

2 răspunsuri

  1. […] Paste cu pui, ciuperci şi roşii Mon Aug 02, 2010 11:05 am Mno că fu seară de paste. Sâmbătă seara ne-am gătit în turmă la Château de Sima două mormane de paste. Au ieșit extraordinar! Vă zic deocamdată de-un soi. Cealaltă variantă rămâne pe articolul următot, că nu vreau să vă încarc cu prea multă poftă de paste . Prestatorii: Dani Sima, Cristi Sitov şi subsemnatul. Spectatori […] […]

  2. Carnea a fost nebunie. Şi s-a amestecat la fix cu ciupercile în reţeta asta. Busuiocu’ a fost cireaşa de pe tort.

    P.S.: Dacă mai era o pungă de paste, o haleam şi pe aia. TOATĂ. =))

Lasă un răspuns

