• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Paste cu roșii și ciuperci

Cum de zile întregi mă rodea o poftă de paste, azi am făcut un soi foarte ușor, aromat și rapid – totul mi-a luat vreo 12-15 minute: paste cu un sos de roșii și ciuperci.

mulţămesc lui Adrian (@frostfirero) pentru poză

De dimineață m-am trezit foarte devreme și aproape de o piață mare. M-am întins ca un mâț, ca de dimineață, apoi mi-am băut cafeluța cumsecade, pe balcon cu lume, și mi s-a făcut poftă de niște ierburi și fructe proaspete. Am fugit așadar la o tură de piață. Între multe altele, de-acolo m-am întors acasă cu niște cimbrișor proaspăt, la un leu o tufă pentru o lună și un busuioc gigant de ținut în vază care m-a ține și el o veșnicie.

Am folosit:

  • o treime pungă de paste, fierte simplu în cca 8 minute
  • două roșii medii
  • o treime conservă de ciuperci, fără lichidul din ea
  • trei căței de usturoi
  • o crenguță cimbrișor… ba nu, chiar două am pus
  • vreo 8 frunze medii de busuioc mare
  • juma de cană de apă, la un moment dat
  • sare și piper

Ce-am făcut:

  1. am călit usturoiul tăiat bucățele nu prea mici (ulei aproape numai 3-4 picături, să nu băltească)
  2. după 30 de secunde peste usturoi am pus ciupercile și le-am lăsat cam un minut – am și amestecat de vreo 2 ori, să nu se prăjească prea rău pe o parte
  3. între timp am tăiat roșiile cubulețe cât de cu grijă și le-am pus peste ciuperci
  4. am acoperit totul și am lăsat vreo 3 minute, amestecând din când în când
  5. până se topeau roșiile am tăiat marunt toate frunzele de cimbrișor și busuioc și le-am pregătit pentru final
  6. am mai pus juma de cană de apă peste sos, că se cam uscase și nu-mi convenea treaba asta
  7. când totul părea OK în tigaie, am aruncat frunzele, am amestecat și peste am pus pastele fierte și strecurate
  8. am mai lăsat pe foc cam 1 minut amestecând

Totul a durat sub 15 minute, inclusiv cu adunatul ingredientelor de prin dulapuri și spălatul diverselor ustensile folosite.

3 răspunsuri

  1. […] Paste cu roșii și ciuperci Sat Jul 31, 2010 16:46 pm Cum de zile întregi mă rodea o poftă de paste, azi am făcut un soi foarte ușor, aromat și rapid – totul mi-a luat vreo 12-15 minute: paste cu un sos de roșii și ciuperci. […]

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Cristian Sitov, Adi Dragos. Adi Dragos said: #culinar Paste cu roșii și ciuperci : http://wp.me/pTO2b-7N […]

  3. […] Toată reţeta semăna foarte mult cu cea făcută de mine şi povestită aici. […]

Lasă un răspuns

