• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Sos nasol pentru paste

În primul rând, pentru cei care au încercat să citească postul ăsta ieri, îmi cer scuze că a apărut fără text. Pesemne nu am reuși încă să deslușesc tainele internetului de pe mobil. Să revenim dar la subiectul frustrării mele culinare de azi.

Ieri am încercat o variantă de sos, tot pentru paste, dar am fost dezamăgit rău. Totul începuse bine:

  • usturoi,
  • roșii,
  • sos pesto, din ăla comercial,

… totul bine și frumos până m-o pus sfântu să pun o jumătate de măr. Și nu orice măr, ci măr din ăla, modelul Delicios, cu extra zahăr.

A ieșit o chestie exagerat de dulce. Nu am putu să-mi termin porția și am rămas deziluzionat cu botu-n farfurie. Nu o să mai fac greșeala asta însă.

Pe săptămâna următoare am niște idei compilate de pe net și gândite cu propriul meu nas pentru o friptură de miel. Posibil să o fac cu niște păstăi. 😀 îs curios ce a ieși.

5 răspunsuri

  1. Care anume ar fi ala?

  2. o şit! :)) scuze. Repun povestea la noapte.

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Adi Dragos, Adi Dragos. Adi Dragos said: #culinar Dezamăgire: http://wp.me/pTO2b-75 […]

  4. Nu-ti face griji, din greseli invata omul. Daca ai stii de cate ori am ars eu nucile in cuptor…. sau am uitat sa intep vinetele si mi-au explodat pe gratar:)) E important ca faci, si incerci lucruri noi. Sa ai o zi buna!

Lasă un răspuns

