• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Paste cu roșii și mazăre boabe

Azi am ajuns acasă cu o prietenă deosebit de înfometați amândoi. Bine-nțeles, cum am intrat în casă m-am aruncat pe frigider. Mă hotărâsem foarte ușor că vreau paste – e soiu meu de mâncare preferat, paste cu aproape orice.

Am pus deci pastele la fiert, până mă decideam eu ce sos facem.

Din frigider am scos următoarele:

  • vreo trei roșii, aveam indecent de multe de la o țărancă din piață de acu vreo două zile.
  • o ceapă verde
  • mazărea rămasă de ieri, vreo 200 de grame din conservă

Am mai folosit:

  • o țâră de ulei,
  • doi-trei căței de usturoi
  • puțină salvie, dar foarte puțină, că oricum n-am simțit-o
  • vreo 4-5 frunze de busuioc

Am pus deci ceapa tăiată mărunt la călit, vreo 2 minute. Am pus mazărea prefiartă și moale, fără lichidul din conservă. Am ținut vreo 3 minute. După aia am aruncat roșiile tăiate  cât de mărunt am putut. Alte 2 minute. Usturoiul tăiat mărunt împreună cu busuiocul au mai intrat pe final, și am mai ținut un minut. Gata.

Am stors pastele și le-am pus peste sos. Am mai ținut 2 minute pe foc. La final arăta ceva de genul ăsta:

Rezultatul a fost delicios. Pot spune asta fără nici o emoție de a fi subiectiv: tovarășa de hrană a fost atât de încântată încât a mai cerut o porție. Iar ea niciodată nu mănâncă două porții de ceva, se satură din 3 biscuiți.

Am avut puțin emoții privitor la combinația de mazăre cu paste, dar a meritat! Foarte rapid (maxim 15 minute de la cap la coadă), ușor, gustos și a naibii de hrănitor ;). Dacă încercați lăsați-mi și mie două cuvinte, îs curios ce cred alții de chestia asta.

6 răspunsuri

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Adi Dragos, Adi Dragos. Adi Dragos said: #culinar Paste cu roșii și mazăre boabe: http://wp.me/pTO2b-6X […]

  2. :)) prea bun…daca am gasit reteta asta eram cam in aceiasi situatie ca si tine;) rezultatul …super! si putin afara din cotidian si super gustos. hihi pot spune mersiiiii de idee:)

  3. ms de ajutor :))) super bun si usor 🙂

  4. Sincer sa fiu, nici nu credeam ca o sa iasa ceva comestibil din amestecul asta de paste cu mazare ! Am mai pus si niste ciozvarte de pui de prin frigider, si a iesit o mancare ..super ! Cred ca va trebui sa intru mai des pe net, ca sa mai gatesc ce nci prin cap nu-mi trece ! Mersi !

  5. ma sa incerc si eu pt ca sunt fan paste si arata destul de bine … multumin ca ne-ai dezvaluit reteta ta 😛

Lasă un răspuns

