• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Găsit loc cu wafe în Timişoara

La o plimbare prin piaţa Flavia astăzi, am avut fericirea să dau peste o tonetă care făcea wafe. Eu am mâncat ceva de genu:

Ce m-a impresionat a fost atenţia cu care tipul mi-a pregătit wafa şi în special faptul că s-a spălat pe mâini înainte să mi-o pregătească. Dintr-o discuţie cu vânzătorul, am aflat că tipul se mutase în Timişoara din Belgia, el fiind chiar belgian la origini. Toată distracţia m-a costat 4 lei, iar rezultatul final a meritat – gustos şi răoros.

Ce nu m-a prea bucurat a fost faptul că nenea ăsta are o singură tonetă cică şi e deschis doar în weekend şi doar pe strada din faţa pieţelor Flavia şi Aurora.

Oricum, recomand locaţia pentru un desert ieftin, bun şi mai greu de găsit prin Timişoara.

P.S. Nu ştiu ce nume avea toneta/firma, pentru că partea de sus era acoperită cu o ditamai creanga.

4 răspunsuri

  1. […] tipuri de senvişuri cu nume nereţinute de mine, hotdogi cu sos andaluzian, şi pentru desert – wafe cu tot […]

  2. Pai de ce nu ai intrebat! Wafe se fac si la mine acasa :)):P

  3. […] de senvişuri cu nume nereţinute de mine, hotdogi cu sos andaluzian, şi pentru desert – wafe cu tot […]

Lasă un răspuns

