• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Paste cu sos roșu și mărar

Nu știu denumiri de paste. Niciodată nu m-am obosit să le învăț. Irelevant însă :). Încep din nou.

Azi am făcut un sos de care îs foarte mândru. M-am folosit de ce aveam la îndemână și ce îmi făcea cu ochii:

– niște pastă de roșii, cam 300 ml

– juma de legătură de busuioc

– juma de legătură de mărar

– cam 200 gr. carne tocată de vită

– o ceapă verde (cu tot cu alb)

– un ardei iute proaspăt și mic (era să uit de ăsta 🙂 )

– câteva roșii cherry – vreo 4-5 – deși foarte posibil să fi fost în plus pe lângă pasta de roșii

– paste scoici și lungi, cam cât aveam rămase în două pungi mai vechi – doi pumni de ele.

Nu e poza mea. Dar se potrivește. 🙂

Și se făcea că ceapa tocată mărunt o călesc puțin în ulei, până ce rondelele albe de la ceapă încep să prindă tentă aurie. Se pune carnea tocată și se călesc împreună. Am pus și ardeiu iute tăiat felii mărunte la un moment dat. După cam 10 minute, timp în care am și amestecat ca să se separe bucățelele de carne, am pus roșiile cherry tăiate cubulețe și pe urmă pasta de roșii. Foarte probabil ca roșiile să fi fost puțin cam redundante.

Am lăsat totul să fiarbă în sosul de roșii la foc mic. Pastele fierte separat le-am aruncat în tigaie și le-am mai ținut vreo 2-3 minute, timp în care am amestecat să se omogenizeze povestea. Am pus busuiocul și mărarul tăiate mărunt și am mai lăsat fix cât de-un clocot (5 secunde cam).

A ieșit bestial și a durat destul de puțin. Plus că la fiecare pas aromele erau minunate – singure te-ar putea binedispune oricând.

Poftă bună să am deci. 😉

3 răspunsuri

  1. minunate sosurile astea ale tale, desi intotdeauna (sau aproape tot timpu’) cu carne, dar tot minunate raman. 🙂

  2. Mununat, zici bine!
    Am făcut și eu minunăția asta de sos, cu mici modificări, dar a ieșit delicos. Am înlocuit carnea de vită cu soia și din păcate mi-a lispit busuiocul proaspăt. Am pus în schimb câta oregano și am mai adăugat pătrunjel, că am zis că nu strică o iarbă-n plus.
    Și ce arome…
    Să am pofta bună!

Lasă un răspuns

