• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Salată VS caniculă

De vreo ceva zile bune mă simt cam atacat de căldură. Da, pe la noi prin Timișoara e cald de ne sfârâie urechile. Cum pofta de gătit mi-a zburat în țările mai reci și promite să revină abia după ce găsesc un leac pentru arșiță și caniculă, a trebuit săptămâna asta să mă limitez la o cură deosebit de gustoasă și răcoroasă de roșii, moțarelă și căpșuni.

Azi, zbătându-mă în vasta complexitate existențială în căutarea unei mâncări ce să se potrivească cu cele 42 de grade în bătaia soarelui, m-am gândit să ma joc puțin cu singurele alimente care îmi fac cu ochiul (azi ca și în ultimele zile): căpșuni și roșii.

După ce am gugălit și m-am asigurat că nu fac o trăznaie culinară iremediabilă, am pregătit totul pentru o salată: le-am pus la răcit în frigider.

Urmează să-și găsească nemurirea într-un bol mare, următoarele personaje:

  • vreo câteva căpșuni, cam cât stau în palmă – vreo 200 gr cred,
  • vreo 5-6 roșii mici, cucuiete și de tipul cherry – ultimele și singurele descendente ale vestitei roșii puternic aromate din grădina bunicilor,
  • posibil câteva răzături de măr – încă nu m-am hotărât,
  • niște frunzulițe de busuioc verde și mentă,
  • puțintel ulei de măsline.

Aș combina și cu niște cubulețe de lebeniță (da, lebeniță, nu lubeniță, c-așe vreu io), dar din păcate nu e sezonul ei încă.

Așadar, deci și prin urmare, oi purcede de îndată înspre bucătărie pentru a săvârși cele mai sus menționate și voi completa acest post cu rezultatul. Între timp, vă las să vă gândiți și voi cum vă rezolvați canicula. 😉

Mai jos, despre ce a ieșit în final 😀

Ce a ieșit:

A ieșit o combinație între salată și desert. 🙂 Toată chestia fiind plină de vitamina C și alte bâzdâgănii, era destul de amărui, dar am aruncat o jumătate de linguriță de zahăr și am ras un picuț de coajă de lămâie.

Deci bun fost în final, răcoros, și precis o chestie demnă de păstrat pe viitor. 😉

2 răspunsuri

  1. salutare „bucataras”! vad ca te-a tinut ocupat bucataria si tare mandre ti-au mai iesit bucatele. sa ai noroc si la mai mare in ale retetelor reusite. spor la wok, boierule!

Lasă un răspuns

