• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Un fel de tocăniță cu fasole

Azi am făcut o chestie foarte bună. Cu siguranță nu e nimic nou pentru multă lume, dar mi-a plăcut foarte mult cum a ieșit și a fost foarte rapid de gătit. Foarte pe scurt cam ce-am isprăvit:

  • 6 roșii din alea ceri (aka cherry), foarte aromate;
  • un ardei;
  • astea două de mai sus le-am ținut cam cinci minute tăiate mărunt în ulei de măsline pe foc mic, cu destul de multă sare;
  • un cârnat de casă afumat, din ăla semi-crud ca de casă tăiat mărunt – ăsta l-am pus în tigaie printre legume;

  • după ce-o mai stat vreo 5 minute, am pus așa: un sfert de legătură de tarhon proaspăt și jumate de legătură de pătrunjel proaspăt, tăiate mărunt.
  • am așteptat până s-au legat mirosurile și pe urmă am pus o conservă de fasole iahnie, din aia de post luată de la magazinu de la colț – cine vrea poate să-și facă de la zero, da pe mine mă cam plictisește să fierb fasole.

Totul a durat cam 15 minute. La final, totul a fost foarte plăcut acompaniat de niște pâine prăjită frecată cu usturoi.

A fost foarte bun și e clar ceva ce o să-mi păstrez în repertoriul de bucătărie de zi cu zi.

Lasă un răspuns

