• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Pui cu măr – ză bestăst

Acu trei zile am experimentat o chestie cu pui și măr. Rezultatul a ieșit foarte interesant și îl evaluam eu cam cu 8 pe o scală de la 1 la 10. Era însă ceva ce nu prea pușca cu toată povestea mâncării. Aromele nu erau foarte bine îmbinate și nu îmi dădeam seama ce lipsește. După ce alaltăieri am făcut puțin mai mult, mi-a ajuns de trei porții. Așa că ieri și azi, ultimele două porții am încercat să le îmbunătățesc. Pe scurt despre ce-am făcut și cum mi-a ieșit perfect.

Din episodul anterior:

  1. Un piept de pui uns cu ulei, ierburi de provens și semințe de susan, ținut în cuptor cam 30-40 de minute.
  2. O ceapă verde, jumate de măr cubulețe, un ardei, puțin sos de soia, cimbru și mentă uscate ținute vreun sfert de oră pe foc mediu în ulei de măsline.
  3. Paste scoici fierte băbește, adică după cum scrie pe pungă.

Rezultatul a fost bun, dar nu deosebit. Lipsea ceva, și nu-mi dădeam seama ce. Așa că:

Ieri:

Am tăiat cubulețe o jumătate din friptura de piept de pui rămas. L-am amestecat cu paste și legume și le-am ținut cam 5 minute pe foc mediu. Am reușit așa să amestec mai bine aromele, în special sosul de soia cu puiul.

Rezultatul mai bun, dar tot ceva lipsea.

Azi:

M-a pălit pe mine din senin azi o idee: sos de roșii. Așadar, în lipsă de suc din ăla de roșii tocate prin frigider, m-am apucat și-am făcut următoarea șmecherie:

  1. trei roșii tăiate cubulețe, le-am lăsat pe foc mic cam 5 minute în ulei de măsline, și cu sare mai multicică (să se potențeze cât mai bine aroma de roșii);
  2. când apa din roșii s-a cam evaporat, am pus peste pastele, legumele rămase și restul de pui tăiat cubulețe;
  3. le-am mai ținut cam 5 minute să se încălzească bine și să se pătrundă.

Rezultatul: perfect. Am savurat fiecare îmbucătură. Se simțea perfect roșia, mărul cu ceapă, foarte finuț ardeiul în fundal, puiul era însoțit de semințele de susan, totul cu o foarte faină notă de sos de soia.

Mai rămâne să găsesc metoda să fac totul să iasă așa din prima :).

2 răspunsuri

  1. […] timp, mi-a ieșit treaba asta și am îmbutatățit-o cu asta. 0.000000 0.000000 […]

  2. […] în tigaie împreună cu restul aceleași ingrediente. Ce-am făcut aici am îmbunătățit cu treaba asta. 0.000000 0.000000 […]

Lasă un răspuns

