• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

De întâi a lui iunie

De întâi a lui iunie mă fericesc cu o poză de pe vremea când mă copilăream și eu.

Așadar, din prag de Crăciun, de prin vremurile pe când mă miram mult mai des, eram mult mai bălai și mult mai creț vă ofer următoarea clipă:

S-aveți spor și fericiri.

Lasă un răspuns

