• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Ce iese dintr-un pui și-un măr?

… nu prea știu încă, dar presupun că numai bine poate ieși.

Anul trecut m-am jucat cu niște pui (pulpe, piept și aripi) și tot felu de legume. Prin sos puneam și cubulețe de mere. Țin minte că mi-a ieșit fain la gust.

Ce mi-a trăznit azi prin cap e următoarea chestie: niște pui făcut friptură la cuptor, cu ceva mirodenii… presupun niște cimbru și piper… poate o să mă răzgândesc, dar deocamdată cu asta voi rămâne în cap.

Ce vreau să fac însă și n-am încercat niciodată e un sos de mere. Cu siguranță se poate face, și precis rețetele-s la un click distanță, dar o să mă abțin. O să mă cuget până mâine cum l-aș putea face. Probabil niște… nu știu… ceapă călită? Cu… cubulețe de mere și cu niște apă și făină să îl îngroș. Mai trebuie să completez cu ceva… nu știu ce… conopidă? 🙂 Mă rog, ceva probabil nu prea dulce, dar compatibil cu aroma de măr.

Mno. De văzut ce și cum. Oi încerca eu și vă anunț pe-aici ce iese, și de am cu ce mă lăuda și de nu.

Până atunci, spor la trebi 😉

Între timp, mi-a ieșit treaba asta și am îmbutatățit-o cu asta.

Un răspuns

  1. […] Etichete: experiment, măr, paste, pui | Leave a Comment  Na că am apucat să atentez și la puiu meu cu măr. A ieși ceva interesant, nu extraordinar, dar deloc rău. Pe o scară de la 1 la 10 mi-aș da un 8 […]

Lasă un răspuns

