• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Mâncarea aia multicoloră…

… de care vă povesteam vineri, am am făcut-o pân’ la urmă :D. Două poze, așa cât să ma laud și eu, pe urmă vă spun și două cuvinte despre ea (click pe poză șă vedeți și bobu de piper în detaliu):

Deci după cum videți voi acilea, a ieșit o farfurie foarte colorata și interesantă. Ce-am făcut a fost foarte simplu și pur ochiometric. Am încins niște ulei de măsline din ăla extra virgin (da’ ieftin pe cât posibil) și am țâpat acolo doi căței de usturoi doar zdrobiți (nu tăiați, cu cuburi, nu răzuit, pur și simplu zdrobiți între degete, sau cu mâneru de la cuțit pe dog).Am mai aruncat la grămadă două fire de ceapă verde tăiate mărunt și le-am lăsat să se frigă puțin. Am tăiat ardei de câte culori am găsit (aspect pur estetic, ardeiu’ e tot ardei la gust), cam câte o bucată, niște cubulețe de dovlecel din ăla lunguieț cu coajă cu tot, și le-am aruncat și pe ăstea acolo. Sare, piper, niște pătrunjel și mărar verde mărunțite, și lăsat la prăjit. Am mai scuturat tigaia, am mai amestecat, etc. După vreo 5-10 minute am luat tigaia de pe foc și le-am aruncat in farfurii. La un loc cu niște pește facut simplu și rapid de tot la cuptor au mers perfect.

Totul cap-coadă a durat 15-20 de minute (fără spălatul vaselor după ce-am mâncat). Am testat mâncarea pe 5 prieteni și au părut sinceri când mi-au zis ca a fost bun. 🙂 Sper numai să nu mă fi păcălit.

Vă las cu pozele și mă întorc la cutia mea de bere și un nou episod dubaș din Doctor Who. Spor la trebi. 😉

P.S. Na că era să uit: pentru poze, mulțămiri lui Adrian.

4 răspunsuri

  1. MNo ca ai scris dog. Si acum cine o sa inteleaga ce-i ala? 😛

  2. ce bine arata…salivez numa uitandu-ma la poze:)

Lasă un răspuns

