• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Mâncare multicoloră

Ete că vine şi ziua de unumai. Şi se-ntâmplă ca unumai să nu însemne mare lucru pentru mine personal, mai ales anul acesta pentru că pică sâmbătă. Oricum, în cinstea acestui unumai m-am gândit să savurez nişte grătărele/fripturi/cărnuri prăjite.

După ce aseară am atentat la reţeta sugerată ieri de Andrei Crivăţ pe eBucătăria, cu nişte adaptări personale (carnea a fost un cotlet subţire de porc şi peste am stors puţină zeamă de lămâie – ţuţ!), mâine mă tentează o carne de vită macerata puţintel cu ceva vin, nişte piper şi mai văd eu ce, şi friptă cum trăbă să fie savuroasă.

Focusul meu central pe mâine e însă garnitura. Mi-am luat aseară de prin Rea¤l ardei. De patru culori. Roşu, galben, verde şi portocaliu. M-am gândit să-mi prepar ceva multicolor. 🙂 Doară şi gătitul poate fi o joacă, nu? În fine, mă gândesc să îi gătesc gen feliuţe şi căliţi cu puţină ceapă, nişte usturoi de aromă, piper, şi ceva verdeţuri aromate – de văzut ce mai am prin frigider. Simplu, după tentaţii şi precis rapid – perfect pentru un începător. 😉

Deocamdată cam atât am de-mpărtăşit. Pe când mi-or mai veni idei de scris altecele vă anunţ. Între timp propun să ne poftim cu toţii pe terase, că doar e cald şi fain pe-afară.

Un răspuns

  1. […] ardei, experiment, gatit, joaca, mancare | Leave a Comment  … de care vă povesteam vineri, am am făcut-o pân’ la urmă . Două poze, așa cât să ma laud și eu, pe urmă vă spun […]

Lasă un răspuns

