• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Început mai dificil

Ani de zile mă speria bucătăria. Mi se părea complicat, anevoios și a’ naibii de lung ca și durată să pregătesc ceva cald și aburind de mâncare. E drept că cel mai aproape de bucătărie ajungeam cam o dată la două luni când mergeam în vizită pe-acasă în Baia Mare. 🙂 Eh… cămine fără oficii, ce să-i faci.

La un moment dat m-am trezit în chirie, cu bucătărie, frigider și aragaz la-ndemână, şi-am început să mai pregătesc câte ceva. Multă vreme mi s-o părut însă destul de frustrant, nu prea știam ce să fac. Aveam deci bucătărie cu de toate, în magazin găseam orice, și cu toate astea nu știam cum să m-apuc. Mare ajutor am primit la început din partea lui maică-mea care îmi dicta rețete mai simple de-ale ei prin telefon, și Cristina care îmi mai spunea câte una alta despre diverse ustensile misterioase, detalii ciudate pentru mine la vremea aia despre cum se foloseste cuptorul ( 🙂 mda, nu știam ce să fac nici cu el) sau despre cum merg diverse ingrediente: de genu boia cu sos de roșii e țuț, boia cu smântână e cam spurcat și alte sugestii de genu.

Primele tentative de gătit fără supravegherea unui adult au însemnat așadar câteva rețete ale lui maică-mea, și unele luate de pe net. Unele le-am repetat de mai multe ori și le-am tot modificat – uneori mi-au ieșit chestii bune, alteori mi-am distrus munca din cele mai mici prostii, da o meritat și încă merită să-mi bat capu: din încercări și rateuri înveți.

Lasă un răspuns

