• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

Şi de prin pruncie…

… m-am apucat eu de-a mă juca prin bucătărie.

Prin generală mă jucam eu de zor cu omlete şi încercam să nu ard mai mult de 4 încercări pe zi. Pe vremea aia de vină erau însă Bugs Bunny şi Elmer Fud(d?), două personaje malefice care condamnau populaţia de ouă din frigiderul nostru la decimare zilnică.

În vacanţele de vară încercam să inventez diverse soiuri de prăjituri simple împreună cu bunică-mea… şi chiar mă distram copios. La un moment dat mă declaram viitor bucătar de succes 🙂 … dar curând avea să mi se pară mult mai interesantă ideea de a mă face salvamar sau patron … 🙂 deh… epoca Baywatch, respectiv debandada anilor 90, pe când pe la noi „patronul” era un fel de cowboy.

În fine, prima mea reuşită într-ale bucătăriei a fost o musaca inspirată de la televizor spre stupoarea alor mei… însă nu am insistat nici după asta cu gătitul pentru că aveau sa apară în peisaj liceul, alcoolul, rock-ul şi fetele.

10 răspunsuri

  1. intotdeauna fetele, rock-ul si alcoolul sunt de vina:))

  2. foarte tare hobbiul…ar fi tare sa pui si niste retete. mult spor

    • nu vreau sa ma concentrez foarte mult pe retete, pt ca se gasesc peste tot, dar clar ca o sa pun si din alea cu timpu.
      mersi si sa fie cu spor.

      • Sugerasem sa pui si niste retete in idea in care cei ce citesc diverse articole pe blog si sunt inspirati sa poata sa incerce direct ceva, cu atat mai mult cu cat acel ceva nu ar fi cine stie ce complicaciune a la Jamie Oliver…ca de la oua ochi pana la Beetroot Risotto e cale lunga 😀

      • apăi cam din astea oi pune 🙂
        eventual după ce mă mai învăţ o să intru şi în bucătăria SF, da până atunci mai am şi eu de lucru.

  3. Mno, pai avand in vedere ca tot incepe sezonu de „Mitch”i la gratar si alte cele, eu zic ca-i binevenit un input culinar de how-to, asa, si pentru astia mai muritori de rand intr-ale bucatariei, ca subsemnatu’ 😀

  4. Mno, macar tu ai progresat.. eu am stagnat la omlete 🙂 pana la pensie poate poate invat sa imi fac o ciorba :))

Lasă un răspuns

