• Dacă vrei să te-anunțe robotul de articole noi.

    Alătură-te altor 12 urmăritori

  • Blogu meu cu păreri:

  • RSS Flux necunoscut

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.

De-nceput

Acesta e un articol ca de-nceput. Mă gândeam eu de multă vreme sa mă apuc de un blog şi asta e tentativa mea.

În mare parte o să vă povestesc aventura mea cu bucătăria şi gătitul, două preocupări care încep sa-mi fie din ce în ce mai importante în viata de zi cu zi.

Nu de mult m-am apucat aproape de la zero de gătit, nu aveam nici o idee de aproape nimic, nu ştiam în mare altceva decât cum se fierb macaroanele. Trist, dar până la urma am aflat că nici treaba asta nu ştiam prea bine cum se face.

În articolele următoare voi încerca sa povestesc celor curioşi cum am descoperit eu treaba cu gătitul, cum m-am minunat eu de tot felu de detalii şi cum a ajuns să îmi placă la nebunie să prepar chestii.

Nu am nici un dubiu că va ieşi ceva interesant sau amuzant, măcar pentru unii dintre voi, mai ales daca e şi-un picuţ de răbdare la mijloc.

Un răspuns

Comentariile sunt închise.

